PINK DOTS AND BLACK STRIPES: HELLO MONDAY!

HELLO MONDAY!

Monday, January 26, 2015


ENG
though monday's never seem to be anyones favorite. i really don't mind. it's a great day to start your week fresh and get busy doing all the things you contemplated over on the weekend. for those who struggle and for those just to be reminded, here is a little motivation to dress your desktop with. scroll down to download. have a great week!

NL 
de maandag is bij de meeste mensen niet favoriet. gelukkig heb ik er zelf geen moeite mee. ik vind het heerlijk om een nieuwe week te beginnen waarin ik eindelijk aan de slag kan gaan met alle ideeën die ik in het weekend had. voor degene die er wel degelijk moeite mee heeft en voor wie een zetje in de goede richting nodig heeft, heb ik twee motiverende wallpapers gemaakt. hier onder te downloaden. maak er een mooie week van!


download



No comments :